Regulamin
REGULAMIN PORTALU AUT POLEASINGOWYCH CAREFLEET S.A.
Użyte w niniejszym Regulaminie wyrażenia mają następujące znaczenie: Carefleet – Carefleet S.A., spółka utworzona na podstawie prawa polskiego z kapitałem zakładowym w wysokości 20.000.000,00 PLN (wpłaconym w całości), z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000212408; REGON: 933004688, NIP: 897-169-54-86 - właściciel i operator Portalu Aut Poleasingowych, w treści niniejszego regulaminu zwana także Dostawcą.
Dni Robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo uznanych za wolne od pracy.
Dostawca – przedsiębiorca, który umożliwia konsumentom lub przedsiębiorcom korzystanie z internetowej platformy oraz zawieranie umów na odległość z innymi przedsiębiorcami. Dostawca odpowiada za funkcjonowanie Portalu Aut Poleasingowych, nie odpowiada za należyte wykonanie umów zawieranych przez Osoby trzecie z Użytkownikami. Dostawcą Portalu Aut Poleasingowych jest Carefleet, będący przedsiębiorcą w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego.
Jednoosobowy Przedsiębiorca - osoba fizyczna prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
Konsument – konsument w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, to jest - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Kupujący – Użytkownik nabywający Pojazd na podstawie umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem Portalu Aut Poleasingowych.
Oferent - przedsiębiorca oferujący swoje Pojazdy za pośrednictwem Portalu Aut Poleasingowych; oferentem może być Carefleet (Dostawca) lub Osoba Trzecia;
Osoby Trzecie – przedsiębiorcy, podmioty zewnętrzne wobec Dostawcy, współpracujące z Dostawcą i oferujące swoje Pojazdy za pośrednictwem Portalu Aut Poleasingowych. Osoby trzecie są stronami umów zawieranych z Użytkownikami. Osoby trzecie odpowiadają za należyte wykonanie umów zawartych z Użytkownikami, nie odpowiadają za funkcjonowanie Portalu Aut Poleasingowych;
Pojazd - pojazd używany, który będzie lub został nabyty przez Kupującego na podstawie umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem Portalu Aut Poleasingowych.
Portal Aut Poleasingowych – platforma internetowa prowadzona na stronie www.poleasingowe.carefleet.pl, na której prezentowane i oferowane są pojazdy używane. Właścicielem i administratorem Portalu Aut Poleasingowych jest Carefleet.
Regulamin – niniejszy Regulamin Portalu Aut Poleasingowych.
Użytkownik – konsument, osoba fizyczna prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową oraz osoba fizyczna reprezentująca osoby prawne lub jednostki organizacyjne niebędące osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzące we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową korzystający(a) z Portalu Aut Poleasingowych, zarówno w formie zarejestrowanej, jak i bez rejestracji;
§1. Kontakt
1. Kontakt z Dostawcą w zakresie jego działalności związanej z Portalem Aut Poleasingowych możliwy jest:
a) za pośrednictwem poczty elektronicznej, pod adresem: poleasingowe@carefleet.com.pl.
b) listowanie, na adres: Carefleet S.A. ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław
2. Dane teleadresowe Dostawcy są dostępne także na na www.poleasingowe.pl.
3. Kontakt z Dostawcą jest możliwy w języku polskim i angielskim.
§2. Zasady używania. Warunki techniczne.
1. Dostęp do Portalu Aut Poleasingowych i jego użytkowanie jest bezpłatne i nie wymaga założenia konta. Koszt korzystania z sieci telekomunikacyjnych ponosi Użytkownik zgodne z taryfą operatora.
2. Użytkownik musi posiadać konto poczty elektronicznej.
3. Użytkowanie i dostęp do Portalu Aut Poleasingowych wymaga spełnienia następujących warunków technicznych: posiadanie komputera lub urządzenia mobilnego typu laptop, tablet lub smartfon z dostępem do sieci Internet, z zainstalowaną aktualną wersją przeglądarki internetowej: Edge lub Google Chrome lub Mozilla Firefox lub Safari lub Opera, włączona obsługa cookies (ciasteczek), włączona obsługa JavaScript w przeglądarce.
4. Dostęp do Portalu Aut Poleasingowych, możliwość przeglądania ofert, czy składania zapytań posiadają wszyscy Użytkownicy; do zawarcia umowy sprzedaży Pojazdu konieczna jest rejestracja konta na Portalu Aut Poleasingowych.
5. W przypadku rejestracji konta na Portalu Aut Poleasingowych, Użytkownik będący Konsumentem (konto indywidulane) podaje:
a. adres e-mail
b. imię i nazwisko
c. numer telefonu komórkowego
d. województwo
e. kraj
f. adres (miejscowość, kod pocztowy, ulica, numer domu, numer lokalu)
g. PESEL / numer ID - w przypadku Użytkownika zagranicznego
h. numer dowodu osobistego / numer paszportu bądź innego dowodu tożsamości – w przypadku Użytkownika zagranicznego
6. W przypadku rejestracji konta dla przedsiębiorcy (konto firmowe), Użytkownik podaje:
a. adres e-mail
b. imię i nazwisko użytkownika Portalu
c. numer telefonu komórkowego
d. województwo
e. kraj
f. adres (miejscowość, kod pocztowy, ulica, numer domu, numer lokalu)
g. numer NIP
h. nazwę firmy
i. formę działalności
j. numer REGON
k. dane reprezentanta (imię, nazwisko, numer dowodu osobistego, PESEL / imię, nazwisko, numer paszportu bądź innego dowodu tożsamości – w przypadku reprezentanta bedącego osobą zagraniczną)
l. dane beneficjenta rzeczywistego (imię, nazwisko, obywatelstwo).
7. Podczas rejestracji konta na Portalu Aut Poleasingowych Użytkownik samodzielnie ustala indywidualne hasło dostępu do swojego konta. Użytkownik może zmienić hasło, w późniejszym czasie, na zasadach opisanych w Polityce Prywatności.
8. W związku z realizacją obowiązków wynikających z ustawy z dnia 16 listopada 2000 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, warunkiem niezbędnym do rejestracji, aktywowania konta i zawarcia umowy sprzedaży Pojazdu jest doręczenie przez Użytkownika wymaganych przez Dostawcę dokumentów i informacji niezbędnych do stosowania środków bezpieczeństwa finansowego adekwatnych do poziomu ryzyka.
9. Dostawca udostępnia Użytkownikom możliwość składania zapytań dotyczących Pojazdów i usług udostępnianych na Portalu Aut Poleasingowych poprzez formularz kontaktowy. W celu korzystania z formularza kontaktowego, Użytkownik podaje:
a. adres e-mail;
b. imię i nazwisko;
c. numer telefonu.
10. Portal Aut Poleasingowych nie może służyć do działań niezgodnych z prawem lub naruszających dobre imię, prawa i wolności innych osób, w szczególności innych Użytkowników, Osób Trzecich lub Dostawcy. Zabronione jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym.
§3. Pojazdy. Zasady odpowiedzialności
1. Każdy opis Pojazdu prezentowanego na Portalu Aut Poleasingowych zawiera wskazanie Oferenta.
2. Opis Pojazdu na Portalu Aut Poleasingowych każdorazowo wskazuje miejsce, w którym Pojazd ten się znajduje. Oferent zapewnia możliwość dokonania osobistych oględzin i weryfikacji stanu technicznego Pojazdu, w miejscu wskazanym przez Oferenta, przed zaakceptowaniem oferty przez Użytkownika. Użytkownik zobowiązany jest na własny koszt zapoznać się z aktualnym stanem technicznym oferowanego Pojazdu.
3. Zamieszczone na Portalu Aut Poleasingowych dane dotyczące Pojazdów, w tym zdjęcia, opisy i wyceny mają charakter wyłącznie poglądowy. Dostawca ani Oferent nie bierze odpowiedzialności za ustalenia poczynione przez Użytkownika w stosunku do Pojazdu, dokonane na podstawie opublikowanych materiałów umieszczonych na Portalu Aut Poleasingowych. Dostawca ani Oferent nie bierze odpowiedzialności za ustalenia poczynione przez Użytkownika w stosunku do Pojazdu dokonane po przeprowadzeniu osobistych oględzin, odmienne od jego stanu faktycznego.
4. Przyjęcie przez Użytkownika oferty umieszczonej na Portalu Aut Poleasingowych jest równoznaczne z akceptacją bez zastrzeżeń stanu technicznego danego Pojazdu oraz jego wyposażenia (w tym dokumentacji i instrukcji), jego funkcjonalności i przydatności do założonego celu.
5. Pojazdy oferowane na Portalu Aut Poleasingowych nie są objęte gwarancją, chyba że co innego wynika z opisu Pojazdu. Rękojmia z tytułu wad Pojazdu zostaje wyłączona.
6. W przypadku umów sprzedaży Pojazdów zawieranych z Konsumentami i Jednoosobowymi Przedsiębiorcami (z zastrzeżeniem ust. 7), postanowienia Regulaminu zawarte w ust. 5 zdanie drugie nie znajdą zastosowania. W takich przypadkach Oferent jest odpowiedzialny, jeżeli Pojazd jest niezgodny z umową. Zasady realizacji praw Kupującego wynikających z braku zgodności Pojazdu z umową regulują przepisy Rozdziału 5a. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287 t.j. z dnia 2020.02.21 z późn. zm.). Oferent ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Pojazdu z umową istniejący w chwili jego wydania i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
7. W przypadku umów sprzedaży Pojazdów zawieranych z Jednoosobowymi Przedsiębiorcami, dla których umowa taka ma charakter zawodowy (biorąc pod uwagę, w szczególności podmiot wykonywanej przez nich działalności gospodarczej, udostępniony na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) postanowień ust. 6 powyżej nie stosuje się.
§4. Zawarcie umowy sprzedaży. Obowiązek zapłaty. Termin i sposób płatności. Przekazanie Pojazdu
1. Kliknięcie przycisku „kup teraz" powoduje zaakceptowanie przez Kupującego oferty na wybrany Pojazd. Zawarcie umowy sprzedaży następuje wraz z otrzymaniem przez Kupującego potwierdzenia drogą elektroniczną (e-mail). Z tą chwilą powstaje obowiązek zapłaty ceny Pojazdu. W potwierdzeniu zawarcia umowy sprzedaży Oferent przekaże Kupującemu informacje potrzebne do realizacji umowy, to jest:
a. numer rachunku bankowego, na który Kupujący powinien dokonać wpłaty ceny Pojazdu,
b. termin zapłaty, który wynosi 3 dni robocze od otrzymania potwierdzenia zawarcia umowy sprzedaży.
2. Kupujący wskazuje w tytule przelewu: markę, model oraz numer rejestracyjny Pojazdu.
3. Warunkiem przejścia prawa własności Pojazdu jest zapłata całości jego ceny oraz wypowiedzenie przez Kupującego umowy ubezpieczenia OC Pojazdu, zgodnie z ust. 9 poniżej. Dniem płatności ceny Pojazdu jest dzień uznania rachunku bankowego Oferenta.
4. W przypadku niezapłacenia przez Kupującego w terminie ceny Pojazdu w pełnej wysokości, Oferent może żądać zapłaty ceny wraz z ustawowymi odsetkami za opóźnienie lub - po wcześniejszym wyznaczeniu dodatkowego 7-dniowego terminu do zapłaty (pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) i jego bezskutecznym upływie, może odstąpić od umowy sprzedaży. Oferent może skorzystać z prawa odstąpienia w terminie 30 dni od bezskutecznego upływu dodatkowego terminu do zapłaty ceny Pojazdu.
5. Oferent po otrzymaniu ceny Pojazdu prześle Kupującemu dokumenty potwierdzające zawarcie umowy sprzedaży, w szczególności fakturę VAT oraz potwierdzi lokalizację/miejsce odbioru Pojazdu. Od tego dnia Kupujący zobowiązany jest do odebrania Pojazdu w ciągu 5 dni roboczych. Oferent i Kupujący ustalą dogodny dla Kupującego termin przekazania Pojazdu.
6. Kupujący jest zobowiązany stawić się w ustalonym miejscu i czasie w celu dokonania formalnego odbioru Pojazdu.
7. Oferent wyda wraz z Pojazdem następujące dokumenty:
- Oryginał faktury VAT dokumentującej przeniesienie własności Pojazdu
- Dowód rejestracyjny
- Komplet kluczyków
- Książkę serwisową (jeśli ją posiada i została wskazana w opisie Pojazdu)
- Instrukcję obsługi (jeśli ją posiada i została wskazana w opisie Pojazdu)
- Dokumenty gwarancyjne (jeśli Pojazd jest objęty ochroną gwarancyjną producenta)
- Potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia OC Pojazdu (polisa).
8. Przekazanie Pojazdu zostanie potwierdzone podpisaniem protokołu. Kupujący powinien sprawdzić ogólny stan Pojazdu i upewnić się, że Pojazd i jego wyposażenie są zgodne z opisem oraz że brak jest widocznych usterek samochodu. Ponadto Kupujący sprawdzi dokumenty Pojazdu i numery nadwozia oraz silnika. W przypadku wykrycia jakichkolwiek nieprawidłowości Kupujący zobowiązany jest powiadomić o tym Oferenta. Z chwilą wydania Pojazdu przechodzą na Kupującego korzyści i ciężary związane z Pojazdem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy, w szczególności obowiązek jego ubezpieczenia.
9. Kupujący zobowiązuje się wypowiedzieć umowę ubezpieczenia (polisę) Pojazdu w terminie 7 dni od daty wystawienia faktury dokumentującej sprzedaż. Oferent przygotuje stosowny dokument i poprosi o jego podpisanie przy wydaniu Pojazdu.
10. W przypadku niewydania przez Oferenta Pojazdu w terminie, Konsument lub Jednoosobowy Przedsiębiorca może odstąpić od umowy sprzedaży po wcześniejszym wyznaczeniu (pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) dodatkowego 7-dniowego terminu do wydania Pojazdu i jego bezskutecznym upływie. Konsument lub Jednoosobowy Przedsiębiorca może skorzystać z prawa odstąpienia w terminie 30 dni od dnia upływu dodatkowego terminu do wydania Pojazdu.
§5. Ustawowe prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży (dotyczy Konsumentów oraz Jednoosobowych Przedsiębiorców
1. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży Pojazdu bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia odbioru Pojazdu, składając oświadczenie na piśmie zgodnie z odpowiednim wzorem (wzory stanowi załącznik do Regulaminu. Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem oświadczenie zostało wysłane. Oświadczenie to może być w złożone w sposób podany we wzorze.
2. Oferent niezwłocznie prześle Kupującemu e-mail potwierdzający otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży złożonego w sposób, o którym mowa w ust. 1.
3. W razie skorzystania z prawa do odstąpienia, Kupujący zobowiązany jest do zwrotu Pojazdu:
- na parking w Magnicach k. Wrocławia (Centrum Sprzedaży Poleasingowej Magnice, ul. Europejska 2, 55-040 Kobierzyce) – w przypadku nabycia Pojazdu od Carefleet,
- na parking w Kostowcu, Aleja Katowicka 404, 05-830 Urzut - w przypadku nabycia Pojazdu od Truck Care Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży. Kupujący zobowiązany jest do pokrycia bezpośrednich kosztów zwrotu Pojazdu, w tym zwłaszcza przejazdu bądź przetransportowania Pojazdu do miejsca zwrotu.
4. Przed zrealizowaniem prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży, Kupujący powinien używać Pojazdu jedynie w celu sprawdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
5. Pojazd musi zostać zwrócony w takim samym stanie, w jakim został odebrany wraz ze wszystkimi wydanymi dokumentami i akcesoriami. Oznacza to, że: jest on kompletny, w tym samym stanie technicznym i wolny od dodatkowych uszkodzeń zewnętrznych i/lub wewnętrznych.
6. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży w odniesieniu do Pojazdu, który uległ uszkodzeniu (np. szkoda komunikacyjna), Kupujący zobowiązany będzie do dokonania naprawy (usunięcia uszkodzeń) Pojazdu w warsztacie wskazanym przez Oferenta w celu przywrócenia Pojazdu do stanu z momentu jego wydania (z uwzględnieniem ewentualnego zmniejszenia wartości Pojazdu na skutek korzystania z niego w sposób i w zakresie koniecznym do stwierdzenia przez Kupującego jego charakteru, cech i funkcjonowania).
7. Niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Pojazdu, Oferent dokona zwrotu płatności (ceny Pojazdu) przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Jednoosobowy Przedsiębiorca, chyba że Konsument lub Jednoosobowy Przedsiębiorca wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Oferent może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili zwrotu Pojazdu przez Kupującego.
8. Oferent zobowiązuje się, że w terminie 14 dni od zwrotu Pojazdu przez Kupującego, dokona wypowiedzenia umowy ubezpieczenia OC Pojazdu, jeżeli takowa została zawarta przez Kupującego w okresie od jego odbioru do dnia odstąpienia od umowy sprzedaży.
§6. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Portalu Auto Poleasingowych
1. Za reklamację uważa się wystąpienie skierowane do Dostawcy przez Użytkownika, w którym Użytkownik zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Dostawcę w ramach Portalu Aut Poleasingowych.
2. Reklamacja może być złożona:
a. przesyłką pocztową w rozumieniu art. 3 pkt 21 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529), na adres w siedzibie Carefleet: Carefleet S.A., ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław,
b. za pośrednictwem poczty elektronicznej: e-mail: poleasingowe@carefleet.com.pl.
3. Każda reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej i adres do korespondencji Użytkownika składającego reklamację, jak również szczegółowy opis zastrzeżeń i precyzyjne określenie roszczenia. Reklamacja powinna zawierać również żądanie określonego zachowania się przez Dostawcę.
4. Dostawca rozpatruje reklamację i udziela Użytkownikowi odpowiedzi w formie pisemnej bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż:
a. w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji – w przypadku złożenia reklamacji przez Konsumenta lub Jednoosobowego Przedsiębiorcę.
b. w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji – w przypadku złożenia reklamacji przez Użytkownika nie będącego Konsumentem ani Jednoosobowym Przedsiębiorcą.
5. Do zachowania powyższych terminów wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem. Odpowiedź Dostawcy może być dostarczona Użytkownikowi pocztą elektroniczną wyłącznie na wniosek Użytkownika.
6. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji w terminie, o którym mowa w pkt. 4, Dostawca przekaże Użytkownikowi informacje, w których:
a. wyjaśni przyczynę opóźnienia;
b. wskaże okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy;
c. określi przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.
§7. Reklamacje dotyczące Pojazdów
1. Reklamacje dotyczące Pojazdów oferowanych przez Carefleet może być złożona:
a. przesyłką pocztową w rozumieniu art. 3 pkt 21 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529) na adres Carefleet S.A., ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław,
b. za pośrednictwem poczty elektronicznej: e-mail: poleasingowe@carefleet.com.pl.
Reklamacje te są rozpatrywane zgodnie z procedurą opisaną w §5 Regulaminu.
2. Reklamacje dotyczące Pojazdów oferowanych przez Osobę Trzecią lub umowy sprzedaży zawartej z Osobą Trzecią powinny być kierowane do tej Osoby Trzeciej. W przypadku kiedy reklamacja zostanie błędna skierowana do Dostawcy, Dostawca niezwłocznie informuje o tym fakcie Użytkownika. Reklamacje kierowane Truck Care Sp. z o.o. należy zgłaszać za pośrednictwem formularza: https://truckcare.pl/kontakt/strefa-klienta/#formularz.
§8. Nielegalne treści
1. Zabronione jest publikowanie w ramach Portalu Aut Poleasingowych treści nielegalnych. Za nielegalne uznaje się treści, które naruszają przepisy prawa polskiego, unijnego lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej. Niedozwolone jest też wprowadzanie treści naruszających zasady współżycia społecznego lub niezgodnych z niniejszym Regulaminem. W szczególności zabronione są następujące materiały:
obrażające lub poniżające: wszelkie treści mogące być uznane za obraźliwe lub poniżające, a także mogące naruszać czyjekolwiek dobre imię.
treści erotyczne: materiały o charakterze pornograficznym lub inne treści o wyraźnym podłożu seksualnym.
nieprawdziwe i dezinformujące.
nawołujące do nienawiści lub promujące ideologie uznawane za nielegalne
stanowiące niezamówione informacje reklamowe
naruszające prawa własności intelektualnej: publikowane bez odpowiednich praw lub licencji, naruszających prawa autorskie lub prawa własności przemysłowej
będące podszywaniem się pod innych Użytkowników: udawanie kogoś innego lub publikowanie treści w imieniu innej osoby bez jej zgody.
treści niezwiązane z działalnością serwisu: publikowanie materiałów, które nie są związane z tematyką lub celem działania Portalu Aut Poleasingowych
wulgaryzmy.
2. Zgłoszenia nielegalnych treści należy dokonać poprzez formularz kontaktowy, wybierając właściwy temat korespondencji („zgłoszenie nielegalnych treści”). Zgłoszenie powinno zawierać:
- uzasadnienie powodów, dla których zgłaszane treści powinny być uznane za nielegalne
- wskazanie możliwie dokładnej elektronicznej lokalizacji zgłaszanego materiału
- imię, nazwisko i adres e-mail Użytkownika dokonującego zgłoszenia (z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3-7 dyrektywy 2011/93/UE)
- oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
3. Dostawca potwierdzi otrzymanie zgłoszenia i poinformuje o działaniach jakie zostały podjęte wobec zgłoszonych treści, a także poinformuje o ewentualnych możliwościach odwołania się od podjętej decyzji.
4. W przypadku podjęcia działań wobec treści nielegalnych lub niezgodnych Regulaminem Dostawca poinformuje zainteresowanych Użytkowników (jeśli zna ich elektroniczne dane kontaktowe) o nałożonych ograniczeniach, w postaci:
- ograniczenia w zakresie widoczności określonych informacji, w tym usuwanie treści, uniemożliwianie dostępu do treści lub depozycjonowanie treści,
- zawieszenie lub zakończenie świadczenia usług w całości lub w części
- zawieszenie lub zamknięcie Konta.
5. Dostawca uzasadni podjęcie działań wskazanych w ust. 4.
§9. Zasady informowania o promocjach i obniżkach cen Pojazdów
1. W każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny Pojazdu w ofercie na Portalu Aut Poleasingowych obok informacji o obniżonej cenie Oferent uwidacznia również informację o najniższej cenie tego Pojazdu, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
2. Jeżeli dany Pojazd jest oferowany w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie Oferent uwidacznia również informację o najniższej cenie tego Pojazdu, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia jego oferowania na Portalu Aut Poleasingowych.
3. W przypadku reklam i akcji promocyjnych, w ramach których Oferent informuje o obniżce cen Pojazdów, postanowienia ust. 1 i 2 stosuje się odpowiednio.
§10. Postanowienia końcowe. Zakończenie korzystania z Portalu Aut Poleasingowych
1. Dostawca zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień Regulaminu oraz wprowadzania zmian w funkcjonowaniu Portalu Aut Poleasingowych.
2. W przypadku zmiany Regulaminu, Dostawca zobowiązuje się do poinformowania Użytkowników komunikatem zamieszczonym na Portalu Aut Poleasingowych.
3. Użytkownik przy pierwszym logowaniu w Portalu Aut Poleasingowych od dnia wejścia w życie zmian Regulaminu, zostanie powiadomiony o tych zmianach. Brak akceptacji zmienionego Regulaminu uniemożliwia korzystanie z konta zarejestrowanego na Portalu Aut Poleasingowych.
4. Użytkownik może w każdym momencie złożyć do Dostawcy wniosek o usunięcie konta zarejestrowanego w Portalu Aut Poleasingowych.
5. Dostawca ma prawo zamknąć konto Użytkownika w następujących przypadkach:
a. naruszenia przez Użytkownika istotnych postanowień Regulaminu,
b. powzięcia przez Dostawcę uzasadnionych, wiarygodnych informacji, że nazwa konta jest nieprawdziwa, sprzeczna z prawem, dobrymi obyczajami, narusza dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Dostawcy,
c. wykorzystywania przez Użytkownika konta niezgodnie ze jego przeznaczeniem lub z naruszeniem prawa.
6. Dostawca oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4c ustawy o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.
ZAŁĄCZNIK Nr 1 Regulaminu Aut Poleasingowych
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY Z CAREFLEET
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z Carefleet S.A.)
– Adresat [Carefleet S.A., ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław] lub e-mail: poleasingowe@carefleet.com.pl
– Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy /o świadczenie następującej usługi
– Data zawarcia umowy/odbioru Pojazdu
– Imię i nazwisko Użytkownika / Kupującego
– Adres Użytkownika / Kupującego
– Podpis Użytkownika / Kupującego (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia odbioru Pojazdu.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Carefleet S.A (ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław lub e-mail: poleasingowe@carefleet.com.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, e-mailem).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności (cena Pojazdu), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
ZAŁĄCZNIK Nr 2 Regulaminu Aut Poleasingowych
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY Z TRUCK CARE
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z Truck Care Sp. z o.o.)
– Adresat [Truck Care Sp. z o.o., ul. Żwirki i Wigury 18a, 02-092 Warszawa] lub e-mail: uzywane@truckcare.pl
– Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy /o świadczenie następującej usługi
– Data zawarcia umowy/odbioru Pojazdu
– Imię i nazwisko Użytkownika / Kupującego
– Adres Użytkownika / Kupującego
– Podpis Użytkownika / Kupującego (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia odbioru Pojazdu.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Truck Care Sp. z o.o. (ul. ul. Żwirki i Wigury 18a, 02-092 Warszawa lub e-mail: uzywane@truckcare.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, e-mailem).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności (cena Pojazdu), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
POLECANE:
Zainteresowany
finansowaniem?